Foto: Jesper Toft
07-03-2018
Vi søger en ny medarbejder med et grundigt kendskab til opgaverne i en økonomifunktion.

KFUM-Spejderne søger økonomimedarbejder til administrationen

Vores nuværende medarbejder med ansvar for økonomifunktion har søgt nye udfordringer. Vi søger derfor en ny medarbejder med et grundigt kendskab til opgaverne i en økonomifunktion.

Vi har brug for en person, der mestrer både de daglige opgaver og som kan have overblik over deadlines og opgaver, der skal løses i løbet af året.

Opgaverne spænder bredt:

  • Betalinger og fakturering
  • Projektregnskaber
  • Kontakt til myndigheder og banker
  • Moms
  • Afstemninger
  • Løn


Andre opgaver efter aftale og kvalifikationer.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund til de beskrevne opgaver, meget gerne suppleret med arbejde i en frivillig baseret organisation. Det kan være som ansat eller fra eget frivilligt engagement. Det er vigtigt, at du mestrer IT (MS-Office, Navision, Medlemsdatabaser). Derudover vil det være en fordel, hvis du:

  • Kan arbejde struktureret
  • Er god til at formidle
  • Har erfaring med at arbejde med frivillige

Ansættelsesvilkår

  • Arbejdstid er 32 timer pr uge
  • Løn efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse snarest

Arbejdssted

KFUM-Spejderne i Danmark, Administrationscentret, Wagnersvej 33, 2450 København SV.

Hvis du vil høre mere om stillingens indhold og rammer, er du velkommen til at kontakte administrationschef Jan Tolstrup på tlf. 39 16 26 44. Ansøgning sendes senest den 20. marts 2018 til job@kfumspejderne.dk

Læs jobbeskrivelsen her

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om KFUM-Spejderne i Danmark

KFUM-Spejderne i Danmark er en landsdækkende spejderorganisation med 28.000 medlemmer, herunder 6.000 aktive ledere. Vi er en frivilligorganisation med en stab af ansatte, der støtter op om det frivillige engagement i en stærk frivilligkultur.

KFUM-Spejderne giver børn og unge mod til sammen at tage ansvar for en bedre verden. Vores vision er: Sammen rykker vi verden - med vilje.

Om KFUM-Spejdernes administration

Vores administration løser en bred vifte af funktioner, der spænder fra support til vores frivillige om medlemsregistrering og fakturering, til bogføring, regnskab og løn. Dertil kommer en række projekter, hvor der indgår ekstern finansiering med krav til dokumentation og rapportering.

Ud over den administrative afdeling på fire personer har 15 andre ansatte deres daglige gang på Spejdercenter CPH i Sydhavnen.